Dobr den,
jsem autor webu LIPNONET.CZ a rd bych se s Vmi podlil o vlastn zkuenost
s automobilem PEUGEOT 206SW 1.4HDi rok vroby 10/2003.
Tom Kuera

Vce informac o zvad:
www.peugeot-club.com - Kontrola XZA u P206HDI - vmna pedehevu paliva?
www.peugeot-club.com - 206 1.4HDI a mrz
www.peugeot-club.com - 206 stanovisko Peugeot R
www.auto.cz - Peugeot 206 SW

Dal:
Doporuuju si pehrt report na TV PRIMA o aroganci PEUGEOT v CR


27.9.2006 Odpoved technickych poradcu Peugeot....
26.9.2006 Moje nova stiznost....
28.2.2006 Moje reakce....
28.2.2006 Odpov od technickch poradc PR
20.2.2006 Nesouhlas s odpov od Peugeot R
16.2.2006 Odpov od Peugeot R
14.2.2006 Nesouhlas se zamtnutm reklamace slo 777586
Jmno
E-mail
Kategorie

PepaNekupujte Peugeot
P
2016-09-21  20:16:19
radekNekupujte Peugeot
mam 301 rok starou odesla mi civka zapalovani kterou vimenily se slovy mate tam novoutu civku mi menily po cca 3mesicich co jsem auto koupil ted to zase zloby a co asi nato se nevstahuje zaruka nevim proc vzdit na novej dil se vstahuje zaruka 24 mesicu zeby proto ze tam daly pouzitej a ne novej dil???budu je s pravnikem zalovat ceska obchodni se taky bude zajimat a tv.taky pozvu aby lidi vedeli co jsou to za svine peugeot auto dobry ale ti kreteni co se staraj o zakaznika bych poslal do p..i
2014-10-31  18:01:06
MNgcSxbxQveoiETsaNekupujte Peugeot
You’re the one with the brains here. I’m wacthing for your posts.
2011-05-11  07:22:00
MNgcSxbxQveoiETsaNekupujte Peugeot
You’re the one with the brains here. I’m wacthing for your posts.
2011-05-11  07:22:00
KomplexNekupujte Peugeot
Je mi do smiechu :D Setrilek, si koupil 206 HDI, a domaha sa reklamacie palivoveho filtra, na ktory sa nevztahuje zaruka u ziadnej automobilky :D Kup si bycikel, ale pozor, brzdove oblozenie na brzdach v zaruke mat nebudes :D :D :D Debilek ...
2010-12-13  23:35:30
JarekNekupujte Peugeot
Mám 407 a problém není v autě, ale v nekvalitním autorizovaném servise Auto Wozar v Lednici. Hlásilo mi občas chybu ABS/ESP. Na diagnostice jim to řeklo levé zadní kolo. Oni to opravili vyčištěním konektoru. Ujel jsem 150km a začlo to znovu a po 1000km cestě do Švýcarska, se to rožlo trvale s divným zvukem vzdadu. Došlo mi, co to asi bude. Když jsem sundal kolo, hrůza, destičky až na kov. Ti pitomci místo, aby ohledali levé zadní kolo, tak čistili konektor. Senzor odešel přehřátím od zaseklé brzdy. Stačilo sundat kolo a podívat se. Majitel se vymlouvá na mechaniky a pak, že on tomu nerozumí. Taky tvrdí, že to není nový vůz. Nechal jsem tam auto týden, když jsem letěl na Floridu, aby prohlédli prokluz spojky a nainstalovali tempomat. Známý je viděl řádit s tím autem na rozbité silnici, která byla v opravě, kde byl limit 30. Tvrdil, že jel 120 a že mu ještě ujeli. Výsledkem byla spotřeba 8L nafty, kterou mi nikdo neuhradil. V květnu dělali pravidelnou prohlídku, kterou nejspíš odflákli. Tvrdí, že oni se na brzdy nedívají, i když v pravidlech od Peugeota to je předepsáno - prověřit brzdové kotouče a obložení. Majitel říká, že mají válec na STK a že je to jejich výhoda. Nechápu, jak válec může zjistit, stav destiček. Technici, kteří nemyslí technicky, diagnostika nespasí. Hlavně, že se chvástají, jak mají dobré školení. Diagnostika problém nevyřeší, jen řekne, kde se může vyskytovat. Raději teď značkové servisy nevyhledávám. Jen si hrají na zápaďáky s cenama se západu a službama ze socialismu. A když jel jeden můj známí do Auto
2008-08-21  16:52:52
ivanNekupujte Peugeot
bohuzel take sem si nabehl a koupil boxera u AV CAR - AUTO VELESLAVINSKA CAR s.r.o. mam ho rok a uz jsme byli na 3 svolavackach??? .po 30 000km vymnena desticek a pry totalne sjetych kotoucu??? svara najezdil 80 000km s citroenem po praz,ze by nekvalitni meterial? po rade drobnych zavadach (nefunkcni bederni operka,ulomene cepy stredove prihradky,po 2mesicich dalsi prihradka tentokrat nefunkcni zamek,upadly drzak s klipam na palubce,!!!po pul roce ZKORODOVANE VSTRIKY a pry se na to zaruka ohledne koroze nevztahuje!!!dala pak zrejmne nad sily vyse zmineneho znackoveho prodejce vozu peugot neodstranitelne zavady - nepravidelny chod motoru vzime v lete to je jedno furt chrchla a odpoved technyka - to je normalni -(ze by nafta zamrzala i v lete?) dale pak drnceni v levych dverich,drnceni ve strese (zrejme uvolneny nejaky sroub s drzou hrdosti mi rekli ze to odstrenili a pri ceste domu to samozrejme drncelo zas ,neuveritelne!a na konec neustale se rozsveci kontrolka zavada na svetlech a pri probliknuti praveho blinkru zhasne nevedel by prosim vas nejaky zkuseny technyk cim by to mohlo by ?uz me nebavy kazdych 10-30km problikavat blinkr:-)JO A CO SE TYCE OCTAVII MNEL JSEM 1,6 BENZIN DOBRA POHODLNA ALE MALO KW ,TAK JSEM SI PORIDIL 1,9TDI A JSEM MOOOOOC A MOOOOC SPOKOJENEJ TUK TUK TUK
2008-07-11  22:06:42
Fix3Nekupujte Peugeot
Mam P405 1,6Gri Rv91 a sem velice spokojeny....Samozrekme nejaky zavady soui ale je to umerne k roku vyroby ale jinak guut svezeni a vse okolo....
2008-06-11  23:39:54
ivan bilkovicNekupujte Peugeot
mam peugeot partner 16 hdi nema ješte dva roky za jizdy vrabec zničil ventilator. reklamace neuznana. dle meho nazoru nedokonale zabespecen ochrannou mřiškou
2007-08-18  08:50:05
307Nekupujte Peugeot
nevim mel jsme 306 v nafte ted mame 307 hdi a jsem naprosto spokojenej a neni s tim jedinej problem a ten co si vychvaluje focuse tak toho naprosto nechapu v praci mame 5 fordu a jsou to posledni fordy uz v zivote ne ty motory jsou sracky
2007-08-03  14:19:22
Tom4FNekupujte Peugeot
Pozor - Predehrev paliva r.v.2003
Ahoj, prave mi vymenili palivovy filtr (jiny model) a u toho stateho jsem koukl na predehrev a ejhle co nevidim -
PREDEHREV PALIVA SCHOREL = NIKDY NEFUNGOVAL
viz. foto http://www.lipnonet.cz/Peugeot-206-sw/IMG_0113.JPG
Stejne jako tu psal ROPA pred pul rokem viz foto http://www.skrat.sk/auta/206/vyhrievanie.jpg
Pri vymene filtru po 60.000km si prosim nechte dat puvodni filtr. Predehrev se velmi jednoduse da vysroubovat a pod plechem je vyhrivaci odpor. Zajimal by me vysledek i u vas.
Znamena to taky ze ty kecy co mi v peugeotu rikali 3 roky jak neumim brat dobrou naftu byla vymluva a nechali jezdit hodne aut s rizikem zamrzani nafty za jizdy.
2006-09-25  20:47:31
PavelNekupujte Peugeot
To Petr: také bych se zlobil na šťastné majitele Oktávií a podobných moderních vozidel, kdybych si koupil zastaralou Xsaru. Když na to nemáte, tak si to aspoň přiznejte a neočerňujte. Ty úspěchy na náročných trzích si vydobila jak? Jen spolehlivostí a poměrem cena užitná hodnota. Možná by stálo za to než napíšu nějaký nesmysl si o tom něco zjistit a pak uvidíte, jak je třeba v Anglii hodnocená značka Škoda a Váš Citroen.
2006-08-30  09:22:39
radekNekupujte Peugeot
koupil jse ho v ackach a ten den mi zniceho nic chciplo slo nastartovat asi za 10 minut ovsem stalo se mi to i ted mam ho asi 5 dni a nemuzu nastartovat vubec nekupujte nic z acek
2006-08-22  20:45:48
PetrNekupujte Peugeot
Čau naštvaní, jsem majitelem Citroenu Xsara a jsem velice spokojen, mám najeto 120 000 km bez problémů. Problém je opravdu pouze u značkového servisu-děs,hrůza atd.Tyto problémy jsou asi ale u každé značky. Jen tak mimochodem vlastnil jsem také super vůz Škoda Felicia za 3 roky koroze asi i na plastech.Když vidím na cestě šťastného novopečeného majitele Škodovky " německé kvality za rozumnou cenu " sám sebe se ptám jestli se mám smát nebo brečet-jak může někdo při součastných cenách koupit takovou "sračku" to vážně nechápu.
2006-08-03  08:37:53
Tomáš KučeraNekupujte Peugeot
Kontrola XZA u P206HDI - výměna předehřevu paliva? Koncesionář Peugeot svolává na jakousi kontrolu XZA? Prej výměna předehřevu paliva? Nebyl ste na tom někdo? Více info v odkazu výše....
2006-05-23  21:53:39
Alois JelimánekNekupujte Peugeot
Dobrý den, přeji všem majitelům úpřimnou soustrast, ještě, že jsem se před 2 lety nerozhodl pro P 307 a pořídil si radši Fabii RS. Za prvé jsem ušetřil a za druhé jezdím pořád bez problémů, pouze navštěvuji pravidelné prohlídky. Podotýkám, že v této fabii je motor 1,9 TDI PD 96kW a nafta v něm nezamrzne ani v -25 stupnich, coz mam odzkouseno tuto zimu, kdy jsem stravil tyden v Jesenikach a jezdil autem denne.
2006-04-29  10:54:03
Jiří LábusNekupujte Peugeot
Právě jsem chtěl kupovat Peugeot s motoram 1.4 HDi. Po přečtení příspěvků a přehrání reportáže televize Prima od této firmy nekoupím ani šlapací tříkolku. To že se něco na voze nepovede to pochopím, ale aroganci a lhaní zástupce takto velké a bohaté firmy to se hned tak nevidí. Pokud se nepletu, tak už tři stejné závady mohou vézt k odstoupení od kupní smlouvy a zástupce firmy se v televizi po osmé stejné závadě nepropadne hambou a má tu drzost obviňovat zákazníky že si tuto závadu zavinili sami to už je síla.
2006-03-13  20:13:50
Kamil4FNekupujte Peugeot
Tak po precteni toho problemu jsem celkem rad ze mam Focuse, je to sice kloktak, ale takove problemu s naftou vubec neznam.
2006-03-02  21:58:34
Tomáš KučeraNekupujte Peugeot
Přidal jsem další ïnfo o průběhu komunikace s PEUGEOT ČR. Závěr je, že servis mi potvrdil problémy způsobené typem filtru a doporučil jeho výměnu. To samé ale popřel dovozce.
Který z nich tedy lže?
2006-02-28  20:07:45
Citroen XsaraNekupujte Peugeot
Suhlasim s tym, ze dnes az tak velmi neide o znacku (v jeden cenovej kategorii) ako o pristup servisov a importera, ktore su casto neskutocne arogantne. Ja som nemal inu moznost, iba sa zacat sudit s predajcom mojho citroenu (uz sa sudim 2 roky). Ak ma niekto zaujem, pozrite si video. www.c4.sk Strucny opis niektorych zavad: - Nepravidelny chod motora - trhanie agregatu najma pocas volnobehu (svietila aj kontolka vynechania zapalovania, rok sa snazili technici odstranit zavadu, zatial sa im to nepodarilo). Tato asi najvaznejsia zavada sa prejavovala od prvych niekolko 100 najazdenych kilometrov a prejavuje sa dodnes. Niekolko krat mi motor z tychto dovodov aj zhasol v nevhodnej chvili (napr. rozbeh na krizovatke...). - Stupanie spotreby (momentalne po roku pouzivania a najazdenia 45 tis.km je spotreba o 15% vyssia ako na zaciatku - nikdy sa spotreba nedostala pod 6L/100km, ani na zaciatku, ani pri rychlosti okolo 90-100 km/hod po dialnici - podla papierov ma mat mimo mesta spotrebu 5.4L/100km). - Vrzganie ventilarora, vraj ho po reklamacii vymenili za novy, ale po mesiaci znovu zacal vrzgat (jeden den vydaval zvuky, ako keby boli uhliky na statore uplne znicene). - Prestal fungovat zadny stierac. - Prestalo fungovat dobijanie autobaterie a celeho systemu vozidla. - Zle fungujuci ukazovatel stavu paliva. Viac ako 5 krat necakane zhasol automobil pocas jazdy, pretoze dosiel benzinu - riesenie - kupil sa 5L kanister . Od okamihu, ked zacala svietit kontrolka rezervy benzinu nebolo niekedy mozne prejst ani 15 - 20km a bola nadrz prazdna (pritom ruzicka bola este tesne nad cervenym pasmom - t.j. v nadrzi malo byt 6L benzinu). - Neprijemny zvuk vetra vychadzajuci z lavych zadnych dvier pri uchu vodica pri rychlosti nad 110-130 km/hod. - Rezonovanie reproduktorov. - Vrzgavy a tazky chod kolieska na nastavovanie teploty kurenia (tiez sposobeny po jeho oprave, ked bolo reklamovane kurenie, ktore mierne kurilo aj ked bolo vypnute). - Pri chladnom a veternom pocasi sa meni teplota pri dverach vodica v oblasti noh - raz je celkom teplo za chvilu to vsak vystrieda pocit chladu. - Tazko sa zatvaraju lave zadne dvere oproti ostatnym (v servise sa snazili zmensit hluk vychadzajuci z tychto dveri tak, ze pritiahli panty, preto sa dvere tazsie zatvaraju, ale hluk neodstranili). - automobil uz skoro 2 roky nepouzivam, pretoze odmietam jazdit na aute, na ktorom neviem, kedy mi za jazdy zhasne. V marci 2004 bola podana ziadost o odstupenie od zmluvy a ziadane vratenie kupnej ceny vozidla (auto bolo este v zaruke). Ziadost, nebola akceptovana, vraj z dovodu nepreukazania deklarovanej poruchy prejavujucej sa na agregate (kolisanie otacok - nepravidelny chod motora). Takze uz 1,5 roka sa sudim s predajcom, kedze som chcel odstupit od zmluvy a vratit auto predajcovi. Samozrejme politika Citroen Slovakia, a.s. (importer) aj predajcu bola taka, ze auto nechceli zobrat a nechali ma, aby som sa sudil s tym, ze to bode trvat 5 rokov, a stihli mi este dodat, ze maju takych pravnikov, ktori to natiahnu na 10 rokov. Proste pristup importera ako aj predajcov je v citroene extremne nekorektny a rataju s tym, ze ak budu natahovat cas, tak to vzdam. Stastnu a spravnu ruku pri vybere auta.
2006-02-23  12:43:57
KarelNekupujte Peugeot
A aditiva se prodávají i nekvalitní chce to kupovat jen vyzkoušené, protože některá zamrzají i sama o sobě nezředěná s naftou.A tentokrát byla asi větší zima než před 5 lety tady bylo -30°C (Jeseník) toď vše
2006-02-23  12:16:11
KarelNekupujte Peugeot
Mám 206SW 1.4HDiteď 28.2.2006 to bude 3roky a mám ho odstaveného před barákem najeto 109 000Km. Problémy jsem měl od koupi: Geometrie, vymlácené stabilizátory, odpadlé silentbloky na zadní nápravě nebo tak něco (na zasněžené silnici se kolo opřelo o podběh a točil jsem se po celé silnici (životu nebezpečné) Nafta mi zamrzla před 4týdny po 30Km jízdy velice nečekané a taky nic příjemného, když zrovna předjíždíte a auto přestane jet (životu nebezpečné). Všem dávám za pravdu i s výměnou EGR/elektroventilu auto mělo rok a půl a už půl roku se ožívá zase. 2roky záruka na takovou nedořešenou popelnici je málo. Pište klidně se připojím k reklamačním stížnostem
2006-02-23  11:45:54
MilanNekupujte Peugeot
Tak já mám už druhého pažouta (307, nyní 307 SW) a ani jednou nebyl problém.
2006-02-20  17:29:30
webmasterNekupujte Peugeot
Bylo by fajn udělat stránky aspoň trochu čitelné a dát do kódu informaci o použitém kódování češtiny, pak jinak to může bejt děsně rozsypaný.
2006-02-20  16:23:37
Tomáš KučeraNekupujte Peugeot
Reakce PEUGEOT ČR 20.2.2006 --------------------------- Dobrý den, vaše dotazy jsem předala technickým poradcům Peugeotu ČR. Ti jsou bohužel v těchto dnech na školení ve Francii. Odpověď na Vaše otázky Vám zašleme co nejdříve po jejich návratu.
2006-02-20  13:08:03
LPNekupujte Peugeot
Kupujte v ackach :-)
2006-02-18  08:45:41
HonzaNekupujte Peugeot
To se ani nedivím, že máte takový problémy s Peugeotem, protože já znám firmu, kde kupovai tři nové Peugeoty 607 a z autosalonu nedojelo ani jedno kvůli závadě na elektrice.
2006-02-17  13:34:09
ValNekupujte Peugeot
Souhlasím s Peugeotem ČR.Určitě postupují dle zákona.
2006-02-16  23:14:24
jirkaNekupujte Peugeot
joo, tak to znam... i kdyz auto bylo kupovano 6/2004, ale skladove auto, takze mozna jeste starsi typ. Zajimave je, ze to minulou zimu nedelalo, az letos, ale po pridani aditiva a poradnem promichani se jiz zavada neobjevila. prvni byla kdyz uderily -30 C mrazy, a pote celou dalsi dobu, kdy byly tyto mrazi se jiz zavada neobjevila, takze nevim....
2006-02-16  21:27:10
Juraj HudyNekupujte Peugeot
Vse je to o lidech. Bohuzel v u nas je takove jednani zcela normalni a dospel jsem k nazoru, ze dnes v podstate nekoupite auto (nevyberete znacku), ke kteremu je kvalitni servis. Jedine snad mit dobreho spoluzaka ze zakladni skoly, ktery pracuje v nejakem servisu a podle toho kde pracuje si pak koupit auto :)
2006-02-16  21:27:06
Starš zznamy : 1-30 31-60

 

(C)1998-2014  ubytovani@lipnonet.cz  www.LIPNOnet.cz  www.LIPNO.net  www.FRYMBURK.com  www.FRYMBURK.eu


TOPlist