14.2.2006
Dobry den,

na základě zamítnutí reklamace číslo 777586 podané firmou Peugeot Domanský (23.1.2006)
Vás žádám o přezkoumání a vysvětlení důvodu zamítnutí. 

Níže přidávám historii závady, další doplňující údaje rád poskytnu.

Jelikož mi nebyla doposud závada odstraněna, hodlám tento spor řešit jinou "veřejnou"
formou.


Předem děkuju za vyjádření.

S pozdravem, Ing. Tomáš Kučera




-----------------------------------------------------------------------
Stručný popis závady:

Při teplotách pod -10C může při jízdě dojít k samočinému vypnutí motoru po cca 10km
 jízdy a tím k ohrožení bezpečnosti silničního provozu
Při teplotách pod -13C dojde pokaždé k vypnutí motoru po cca 10km jízdy.
Problém neni ovlivňován kvalitou nafty.

Peugeot Domanský přiznal závadu na palivovém filtu a jeho předehřevu u roku výroby 2003
a začatek 2004. Nový filtr má číslo 190184. Byla mi přislíbena bezplatná výměna a poslána
žádost (zakaznik@peugeot.cz) o proplacení na centrální PEUGEOT CZ. Ta byla 2x zamítnuta.

Žádám o uznání reklamace a opravy auta které v součastné době neni schopné jezdit bezpečně
při běžných teplotách.


Historie závady :


02.10.2003 koupě nového vozu Peugeot 206SW 1.4HDi za 450.000,-Kč

24.01.2004 dopoledne (stáří vozu cca 4 měsíce - v záruce)
        Auto v P4-Krč bez nastartuje v -13C a po 20km na mladoboleslavské dálnici při
		 rychlosti 100km/hod. chcípne - zároveň svítí žlutá kontrolka palivového okruhu
        po telefonátu do Peugeot Domanský dostávám souhlas pokračovat v jízdě.
        Po opětovném nastartování po pár metrech znovu chcípne a to se opakuje několikrát
		 než se auto znovu rozjede

Stejné problémy mají i jiní majitelé Peugeot 206 s motorem 1.4HDi. Jsou zveřejněny informace
že se jedná o sériovou vadu roku 2003 na předehřevu palivového filtru

24.01.2004 odpoledne
        Auto v Zelenči nastartuje v -12C a cca po 18km v Praze u Lanového mostu při
		rychlosti 80km/hod. chcípne. Po nastartování auto zbytek cesty jede bez problému
       Reakce Peugeot Domanský - neumím tankovat "dobrou" naftu

Po prvních zkušenostech se zamrzáním a na doporučení Peugeot Domanský jsem celou další zimu :
1) tankoval OMV ALPIN Diesel nebo Shel Extra
2) do každé nádrže přidával Aditiva pro použití nafty až do -30C
3) a doufal že problém se nevyskytne

08.02.2005 (stáří vozu cca 16 měsíce - v záruce)
        Auto nastartuje v -16C a po cca 4 km chcípne při rychlosti 80km/hod. na horské úzké
		 silnici. Po 20 minutách pokusů o plynulou jízdu jsme se pomalou jízdou raději
		 vrátili do penzionu

23.01.2006 (stáří vozu více než 2 roky - mimo záruku)
        Auto nastartuje v -16C v Zelenči a cestou do Prahy chcipne po cca 10km u Č. Mostu.
		 V tomto případě jsem o vlásek nezpůsobil řetězovou nehodu (naštěstí preventivně 
		 nejezdím při teplotách pod -10C v rychlém pruhu)
        Po 20 minutách popojíždění jsem jel rovnou do Peugeotu Domansky velmi rozladěn, 
		bohužel jsem byl opět ponížen s vysvětlením že neumím tankovat "dobrou" naftu

24.01.2006
        Auto nastartuje v -15C v Zelenči a cesto do Prahy (raději po vesnicích s rychostí
		 do 60km/hod auto opět po cca 7 km chcipne a to v místě kde již jiný majitel
		  Peugeotu 206 1.4Hdi kroutil hlavou že mu to taky chciplo

28.01.2006
        Auto nastartuje v -18C a pro jistotu necham cca 20 minut motor zahřát na volnoběh.
		 Po prvním 1km jízdy opět chcípne. Po nastartování už jede bez problémů.

29.01.2006 
        Auto V -11C nastartuje a po cca 2 km chcípne. Na třetí pokus již jede trasu 200km 
		bez problému