Dobry den,
 
na základě Vaší odpovědi je patrné, že nebyl přečten celý text mé stížnosti
a byla mi poslána univerzální odpověď na téma "NAFTA V AUTOMOBILECH"
(viz. komentáře ve vaší zprávě). Jsou tam uvedeny 3 body, které odporují Vaší odpovědi.

Dále cituji vyjádření Peugeot Domanský Praha 9 (leden 2006) :
Na četnou žádost východních zemí ohledně zamrzání nafty za jízdy se montuje 
nový předehřev, což je termostatické topné tělísko. To zajišťuje předehřev 
palivového systému na vyšší teplotu a tím se zmíněný problém eliminuje

Vyjádření Peugeot Domanský Praha 5 (leden 2006) :
Všichni majitelé 206 rok výroby 2003 měli být pozvaný na výměnu topného tělíska 
(za výkonější tělísko), což se nestalo! Objednací číslo nového filtru je opravdu 190184.
Také doporučují výměnu sítka v palivové nádrži za nový typ.

a Vyjádření Peugeot FEDERAL CARS (leden 2004) :
Jedná se o technickou závadu modelů 2003. Celou záležitost teď řeší dovozce s výrobcem.

 
Prosím o odpověď na následující otázky od technického specialistu,
případně od Vašeho nadřízeného :
1) Jakým způsobem je u nového palivového filtru zajištěno zvýšení výkonu předehřevu
oproti roku výroby 2003
2) Jaký rozdíl jemnosti palivového filtru u modelu 2003 a u předchozích ročníků
3) Proč se závada projevuje pouze u modelů 2003 a částečně u 2004 (jenom mě jsou známy 
desítky lidí se stejným problémem) kde je jiný filtr?
4) Jaké opatření zavede Peugeot aby nedocházelo k ohrožení životů při samovolnému zhasnutí
motoru?

Předem děkuju za oficiální vyjádření Peugeot ČR a Peugeot FRANCIE.


S pozdravem, Tomáš Kučera

 
-----Original Message-----
From: Zakaznik [mailto:zakaznik-cz@peugeot.com] 
Sent: Wednesday, February 15, 2006 2:37 PM
To: Kucera, Tomas
Subject: Odpověď od Peugeot ČR


Vážený pane Kučero, 

 

odpovídám na Vaši stížnost zaslanou elektronicky dne 14.2. 2006 na adresu
PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Ve své stížnosti žádáte o přezkoumání a vysvětlení
důvodu zamítnutí Vaší reklamace. 

Předem mi dovolte napsat Vám, že je mi skutečně líto, že máte s vozidlem takové problémy
a nejste s ním úplně spokojen. 

Dovolte mi sdělit Vám několik informací. 

Při větších mrazech skutečně hraje důležitou roli kvalita tankovaného paliva.
V případě, že palivo obsahuje vodu, pak samozřejmě dojde k zamrznutí paliva v nádrži
a automobil je nepojízdný. 
-----> [Tomas Kucera] Neuváděl jsem, že automobil je nepojízdný. Vždy bezproblémově nastartuje. 
Teprve po např. 15km bezproblémové jízdy motor zhasne - životu nebezpečné!!!! 


Mohu Vám doporučit používat aditivum Stopogel od firmy Total. S ním byste se mohl vyhnout
případným problémům. 
-----> [Tomas Kucera] Také jsem uváděl že se probému nezbavím i při používání značkových ADITIV
Sunoco - FLOW IMPROVER (Přípravek snižující bod tuhnutí nafty do -30C).  

Pokud nepojízdnost vozidla není způsobena nekvalitním palivem, může se jednat o závadu
palivového filtru. Slib jeho bezplatné výměny ze strany koncesionáře nemá opodstatnění
a oporu ze strany Peugeotu ČR. Vaše vozidlo je již více než 4 měsíce po záruční době a
navíc dle servisní knížky (Sešit údržby - s. 26) smluvní záruka nepokrývá údržbu palivového
filtru. Jeho výměnu si musí hradit zákazník sám. 
-----> [Tomas Kucera] Ve stížnosti jsem uváděl že první výskyt problému byl u 4 měsíce starého auta

Z výše uvedených důvodů Vám bohužel nemůžeme Vaši reklamaci uznat a participovat na výměně
palivového filtru. 

Přesto věřím, že se podaří dát Vaše vozidlo do pořádku a v budoucnu s ním budete opět spokojen. 

S pozdravem 

Linda Maňáková 
Zákaznický servis / Relations clienteles 
PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. 
Na Strži 40 
140 00 Praha 4